Na czym polega fenomen Korsa

Każdego dnia na ulicach wielkich miast spotkać można kobiety z torebką, elementem biżuterii czy okularami marki Michael Kors. Butiki tego słynnego projektanta spotkać można w Warszawie, a także w największych ośrodkach mody na świecie – Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Londyn, Mediolan, Paryż, Monachium, Stambuł, Dubai, Seul, Tokio, Hong Kong, Shanghai oraz Rio de Janeiro. Jego projekty ulubiły sobie także gwiazdy kina czy muzyki. Na czym polega fenomen Korsa i czym charakteryzują się jego projekty?

Certyfikacja IFS
http://gqcert.com/certyfikat/ifs/
Profesjonalna jednostka certyfikująca.
Audyty i certyfikaty IFS.

Marka Michael Kors swoją nazwę zawdzięcza swojemu założycielowi. Certyfikacja IFS. Karl Anderson – bo tak brzmi pierwotne imię i nazwisko projektanta – urodził się 9 sierpnia 1959 roku w Long Island. Jego matka była kobietą bardzo cenioną w świecie modelingu i przypuszczalnie jej profesja również przyczyniła się do rozwoju pasji młodego Karla, który już w wieku 5 lat wykonał dla swojej mamy projekt sukni ślubnej. Wychodząc ponownie za mąż – zmieniła swoje nazwisko na Kors, a synowi zaproponowała zmianę imienia i nazwiska. Takim sposobem Karl Anderson stał się Michaelem Davidem Korsem, który resztę młodzieńczych lat spędził w mieście Merrick w Nowym Yorku. Wykształcenie natomiast zdobywał w liceum w Bellmore.

Swoje modowe fantazje młody Michael realizował w domowej piwnicy, którą nazywał Iron Butterfly. Już jako nastolatek sprzedawał swoje pierwsze projekty. Kors miał ambicje ukończyć szkołę wyższą i tym samym w roku 1977 zaczął edukację w Fashion Institute of Technology, lecz w niedługim czasie rzucił uczelnię, podejmując stałą pracę w butiku Goodmana przy 57. ulicy.

Nie ulega wątpliwości, iż Kors to marka luksusowa, choć nadal daleko jej do takich domów mody jak Chanel czy Dior. Z tego względu na produkty Korsa pozwolić może sobie większa liczba kobiet. Generalnie najczęściej wybierają go aspirujące miłośniczki mody czy początkujące bizneswoman, a także kobiety które zwyczajnie pokochały ten styl i pozwolić mogą sobie na “odrobinę luksusu”. Wokół produktów Korsa panuje jednak również sporo kontrowersji. Na rynku jak grzyby po deszczu wyrastają coraz to bardziej zbliżone do oryginału podróbki, z czego właściciel zdaje się nie robi zbytniej afery. Już w popularnej sieciówce obuwniczej CCC spotkać można “inspirowaną” flagowym produktem Korsa torebkę. Znaczna różnica istnieje jednak w cenie, za oryginał musimy zapłacić bowiem nawet 2 tysiące. Dla fanek i szanujących się miłośniczek mody podróbki to oczywiście żadna satysfakcja. Niewielką kopertówkę czy portfel można kupić już od około 300 zł, a z pewnością stanowić będzie luksusowy dodatek do ubioru.

Powiązane wpisy